tisdag 13 oktober 2009

Tisdag.

Ingen som bor här har väl missat att KevinBorg, han som vann idol, har flyttat till Örnsberg? Jo men det har han iallafall, och det är lika kul varje gång man ser honom. För han bär på systemetpåsar och är normal. Bara lite dyrare men ändå sjukt fula kläder. Och så kan man tänka "visst, du kanske vann idol, men lilla gubben jag har faktiskt gått ut genom dom här tunnelbanespärrarna GANSKA många fler gånger än du. Typ 14 år av fler gånger. N00b. This is OUR hood". En revanch för den lilla människan alltså.


Jag vet att jag är rörig, och jag vet att jag använder alla möjliga medier på samma gång för att nå ut med detta, men jag har ny telefon och inte era nummer. Söta snälla skriv. Jag lovar att ni inte kommer ångra det.

Eller smsa mej och säg vem då är funkar ju också såklart. 0737166o33.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv