onsdag 14 oktober 2009

Fitta.

Mina polska utbytesstudenter, jag hade två som bodde hemma hos mej. Den ena sa till Bella: Du kan ju åka till Polen istället för Hanna. Tack Adam, tack. Det var ju precis därför jag lät dej äta min mat, höll reda på dej och roade dej dygnet runt i fem dygn. Precis.
Och pojken med stäva händer har också dissat mej idag. Jag vill inte tolka in för mycket i sms men har inte mycket val.
Och jag vill bara vara sjukt duktig på något, för att visa. Synd för er då, jag är ändå bäst.
Men jag är inte bäst, inte på något. Okej jag är bäst i skolan. AMEN GUD VA KUL DÅ GÅR JAG OCH SKRIVER MVG PÅ ETT PROV PAAAAAARTY PAAAAAARTY.
Pallar så inte.

6 kommentarer:

  1. du är visst bäst hanna! på mycket

    SvaraRadera
  2. sv: Det var en nyans av lila. Det var mer rödbbrunt än lila, men det var lite lila i. Det var i mars typ juu, nu har jag ju svartbrunt tyyp

    SvaraRadera
  3. Lovar du? Det är liksom fyra stycken, jag har bara stickat med två förut..

    SvaraRadera
  4. Okidoki, jag litar på dig. Raggsockor here I come!

    SvaraRadera

Bloggarkiv