torsdag 1 oktober 2009

Tänk om det här vore en såndär blogg? Knasigt.

Hej kamrater. Jag tänkte tvinga er till att läsa om mitt liv, i kronologisk ordning. Ja, altså de två senaste dagarna. För jag tänkte...ja, bara tänkte det helt enkelt för att...ni är mina slavar. Och ni gör precis som jag vill. Så nu... HOPPA UT GENOM FÖNSTRET!!!!!

Inte? nähä. Ni gör nästan precis vad jag vill då. Nu kör vi.

På onsdagen stannade jag hemma för jag orkade inte gå till skolan på grund av det som hände i tisdags. Eller det som inte hände. Nåja. Låg hemma, vaknade tio, åt frukost, sov till tolv, såg på whale rider och isbjörnarna på animalplanet. Jag behövde komma ut från hemma så jag träffade klara. Hon är underbarast. Det var isande kallt och jag älskade det. Vi gick till globala och hämtade linn, kände oss som stolta föräldrar som hämtar sitt barn från första dagen på dagis. Globala var jättefint. mysigt. Bra. Dom har ett stort fönster som är som en spets som man kan sitta i och titta ut över hela södra stockholm, ända hem till mej såg man. Sen peircade jag och klara öronen. Jag kände mej väldigt gangster för jag bestämde det bara på fem minuter, helt impulsivt. Högst uppe i örat ni vet. Det gjorde inte så ont. Whalewars har så räddat mina onsdagar. Det är bästa programmet, någonsin! Förutom typ scrubs, skins, amazing race och...Malcom in the middle. Hahahah!

Idag hade vi orientering. Sprang runt i skogen som...inte vet jag, någon sorts skogsvarelse...?
Jag vet inte varför jag var så oppep på det, det var ju sjukt mysigt. Perfekt väder och allt. Läsa karta. Som skattjakt. Och min klass är bra. PUSSEN!<3
Man blir trött av att vara utomhus. Galet, det hade jag glömt. Haha. När jag dushade idag kunde jag gnugga bort massa hud. Dom sista av sommarens strålar, lagrade i mina pigment. Putsveck!

Ha det awesome, little slaves of mine.

2 kommentarer:

  1. Ooh jag är helt kär i de där fönsterna, det är nästan det bästa med hela skolan (efter maten)!

    SvaraRadera
  2. Marionettdockan har hoppat - lite lagom död

    SvaraRadera

Bloggarkiv