söndag 4 oktober 2009

Mina polcker är här!

Alltså: Utbytesstudenter från polen, dom bor hos oss fem dar nu, vi åker till krakow i vår och bor hos dom. Dom har kommit nu! Mina, alltså: dom som bor hos mej är galet underbara. Dom heter Adam och Scymeck(...Eller?). Nu sitter dom i sitt rum och spelar ljuva toner på min gitarr som dom både stämt och lagat en sträng. Alla båda svenska och polska är fantastiska, verkligen, men man blir så trött i huvudet av att se till att två personer har det bra, dygnet runt! Shit, tänk att vara förälder...Ja herregud. Och mina går upp klockan åtta på en söndag (!?!??!?!?!), går ut och springer och är sen på benen och far runt och nu är dom inte ens trötta! Jag är döddödöd, crazymamatrött. Höhöhö, gonatt, och ni alla i polengruppen, jag älskar er, det gör jag verkligen!!!!

4 kommentarer:

  1. STORT THANK YOU ASSÅ

    mhh önskar att jag också hade två polacker hemma

    SvaraRadera
  2. polacker! <3

    hihih love ya to sistah

    SvaraRadera
  3. Saknar dig. Hur är det med mobilen? / Dilan.

    SvaraRadera
  4. polacker<33 vi älskar dig!!!

    SvaraRadera

Bloggarkiv