lördag 29 augusti 2009

Popagandas första kväll.

Fantastisk dag igår. Jag tycker det är svårt att skriva om musik, det gör jag. Men bara om ni kan förstå känslan. Människovärme som trycker på en från alla håll, lätt berusning och musiken bara känns överallt och man svettas som satan och det finns knappt något syre här, för det är så otrolig fullt med folk. Så när regnet kommer är man tacksam och vänder sitt ansikte mot det. Och hon på scen är ju bara för vacker. Och man lutar huvudena tätt tätt ihop och viskar med.
I was looking for my friend. Now i got you, got you.

3 kommentarer:

  1. din kommentar fick mig att darra. tack snälla människa. du är fantastisk! och jag önskar att jag också var på popganda. åh.

    SvaraRadera
  2. åh jag ville också vara där! fast mest för känslan av att vara på konsert.

    men jag kan nog göra en sån lista 8D

    SvaraRadera

Bloggarkiv