måndag 17 augusti 2009

Långt ute åt väster

Var grymt som bajs. Jag har märk att jag bara skriver om så otroligt bra saker nu för tiden, och mina positiva ord börjar ta slut en aning. Men vänta ni bara. På Onsdag börjar skolan, och då får ni alla vanliga gråa ord, allt vardagstrassel igen. Men nu! Way out west! Så otroligt, så fantastiskt, så absolut otvetydligt BÄST!
Jag tog knappt bilder, för jag hade bara en kompaktkamera med mej och det blev bara jättedåliga bilder och så vidare. Det där är i allafall Arctic Monkeys. Dom var galet bra, deras spelning var askul. Spelar ingen roll vad recencenterna säger.

Annars såg jag (ja, jag vet att ni bryr er galet mycket) : Beirut, band of horses, Florence and the machine, Robyn, lite av Laasko, Anthony and the johnsons, Glasvegas, Arctic monkeys, Patrick wolf, Calexico, Vampire weekend, Florence Valentin, lite av NAS, Amandou&Mariam, lite av basement jaxx och Lily allen.

2 kommentarer:

  1. Varför är det alltid bättre artister på Way out west än på Where the action is? Orättvist är vad det är. Men vad var bäst?

    SvaraRadera
  2. Jag är avis!!!!
    Hade jag fått se Lily Allen, Vampire Weekend, Arctic Monkeys och Glasvegas på sån kort tid hade jag nog svimmat!
    Jag måste dra mig till någon festival nästa år!

    Men vad bra att du hade den suveränt!
    Puss!

    SvaraRadera

Bloggarkiv