onsdag 19 augusti 2009

Första dagen i skolan.

Tillfällen som dessa, med hela hösten och vintern framför sig, kräver en bra-saker-lista.

Bra saker med att ha börjat klass 9c i aspuddens skola idag:
  • Jag var jävligt snygg idag. Sådär som man bara är ibland.

  • Ingen att se upp till= man kan bete sig precis hur man vill. Inte det att jag brydde mej altför mycket om det förra året heller. Men nu bryr jag mej inte alls!
  • Vi slutar innan fyra varje dag.
  • Jag blir inte mobbad, retad, eller andra obehagliga behandlanden.
  • Jag har haft en fantastisk sommar som borde hjälpa mej att hålla ut.
  • ...................
  • Man kan se fram mot gymnasiet.
  • .........
  • .......
  • ....
  • Vi är iallfall inte mobbade fotbollsjuor.
  • Rasmus Tove Hanna Sara Eman Kelly Sidra Felipe Jackie Maja Nora.
  • Öm...Det är bra att lära sig saker. Jo men det är ju faktiskt det. Jag är jävligt smart och borde veta bättre än att klaga på skolan. Men detta är vad jag känner och ej vad jag vet.
  • Jag har en slips med elefanter på som skärp.

3 kommentarer:

  1. Du är alltid jävligt snygg! Don't forget that! ;)

    SvaraRadera
  2. Vad har ni lyckats få för superschema? På den gamla goda tiden (föra året) tvingades niorna (iaf min klass) att gå till 16.05 TRE dagar i veckan, och till 15.50 och 15.20 de andra!

    SvaraRadera
  3. Här kommer länken:
    http://bowlingalleylawyer.tumblr.com/post/166783316/your-secrets-not-safe-with-me


    "En-bra-saker-lista" - lätt att jag ska fixa nåt sånt innan jag blir SverigeHarBlivitMörktOchJagVillSovaTillsVårenKommer-deprimerad.
    :)

    SvaraRadera

Bloggarkiv