onsdag 15 juli 2009

Jag lider en stor förlust idag.

Min ipod laggade när jag skulle stoppa in den i datorn. Datorn sa: Tillbaka till fabriksinställningar? Jag trodde det betydde klickljud på, ljusstyrka 50% och sånt, så jag sa ja.


Allt försvann.


Jag hade ingen backup.


Så att ni förstår, det var musik jag samlat på mej sedan oktober 2007! ALLA mina känslor fanns där, ALLA mina fucking minnen. Det låter så jävla fånigt, jag vet att det gör det. Men är det något som jag fruktat är det denna stund. Jag har för fan drömt mardrömmar om att förlora min musik! FUUUUUUUCKKKKKK. Jag gråter nu, det är sant.

Och det roliga är. Att jag satte in den i datorn för att göra en backup.

4 kommentarer:

  1. Usch, lider med dig. Men du måste väl ha all din musik på itunes eller, hur kunde du annars synka ipoden?

    SvaraRadera
  2. herre!! inte okej. sånt är skitjobbigt, på riktigt.

    SvaraRadera
  3. Allt annat än fånigt, jag skulle börja storgråta om det hände mig

    SvaraRadera
  4. NEJ! det är typ min mardröm.. shit pommes frites i kvadrat, jag lider med dig!

    SvaraRadera

Bloggarkiv