torsdag 13 augusti 2009

Vi fick kungsan att skaka ikväll.

DET VAR SÅ JÄVLA GRYMT PÅ UNG 08AS INDIEKVÄLL.
Naive new beaters! Underbara! Fantastiska!

OCH SEN KOM FAMILEN! HELVETE VAD JAG DANSADE!

Men som vi alla vet är inget i livet gratis. Det roliga denna afton har kostat så mycket som:
  • Min röst
  • Mina tår
  • Flera liter av min svett
  • Min hörsel
  • Och värst av allt. MIN IPOD. Helvete. Jag trodde att den låg i säkert förvar i min behå, men icke sa nicke. När jag skulle dra mej hemåt upptäckte jag att den inte var kvar. Jag hittade den efter någon minut. I en pöl. Södertrampad. Sönderhoppad. Fuck. Ni vet, jag brukar drömma ögonblick om det här. Mardrömmar. Fuck. Min bästa, BÄSTA vän i två år. Det är typ max tio gånger som jag lämnar huset utan den, totalt. Fuck.

Och fatta vilken positiv människa jag är. Att jag ändå tyckte att kvällen var värd det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv