måndag 24 augusti 2009

Sommarkvällar och Hyenor.

Jag ser så galet mycket fram emot popaganda! Stå där en svensk sensommarkväll med alla mina fina vänner och världens bästa musik. Så högt att det känns i magen.
Sedan ska jag förlora min Håkan-oskuld. Jo, det är sant. Det trodde ni aldrig va? Nej, inte jag heller. Men den fjärde september smäller det, på grönan med min bästa kompis. Ser fram emot det med!

Fan vad positiv och jobbig man ska vara då, herregud vad hände med cynismen egentligen? Hallå där unge dam, du kan ju inte gå runt och vara lycklig hela tiden!
Fast ärligt talat, skolan suger fan inte så länge man får vara lite kreativ och leka eagle med Olivia på rasterna. Och hösten kan vara vacker, absolut. Och det är program om Hyenor på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv