torsdag 30 juli 2009

Fredag, Natt.

Jag=vrak.
Mitt öga är igensvullat. Jag har inte fått stryk trots att det skulle vart almighty coolt. Vet inte varför det är så, men det ser ut som när jag hade körtelfeber fast bara på ett öga. Fuckface. Det gör ont som fan. Jag får panik av minsta sandkorn i ögat och nu har jag konstant jävla fittsmärta.

(Gillar ni när jag svär?)Jag har vart hos mormor i ett dygn. Med Mamma och Anna-Moster. GIIRLROADTRIP! Min moster har alltid varit fattig, men nu har hon hookat en rik kille och börjat tycka om att köpa kläder och badbomber till mej. Det tycker jag också om.

Hos mormor finns det världens bästa springstig i skogen. Jag gillar skogen fast jag försöker dälja det bakom mitt cityface oftast. NEWSFLASH:

JAG KLARADE 5 KM.

Fyfan så bra det känns att vara fit! Ja! Känner mej stark och YESSS 5 KILOMETER! Det är mitt rekord, att springa, i bra takt. Och det var inte ens så jobbigt, jag dog inte sista kilometern. Det bara flöt. Och solen lyste genom löv så det blir grönt ljus sådär som jag gillar det. Fantastiskt! Applåder! Stående ovationer.


(Och såklart, jag vet att 5 kilometer inte alls är mycket för vissa. Min vän Linn klarar en mil när hon är otränad, den bajskorven. Men jag är inte bra på att springa naturligt. Så det är en seger. För mej.)


Okej. En punkt till på agendan. Bästa beirutlåten. Förlåt tjejer men jag kan nog inte hålla med er. Plats nummer ett måste jag tilldela My night with a Prostitute from Marseille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv